Summer Banana&Strawberries Refreshing Cocktail!

12:57


Dzisiaj przychodzę do Was z szybkim przepisem na letni koktajl Bananowo-Truskawkowy. Nie ma w nim żadnych wymyślnych składników, które urozmaiciłyby jego smak i przeobraziły koktajl w napój bogów, jednak mi w zupełności wystarcza taki efekt końcowy, w szczególności fakt, że jest szybki i nawet w pośpiechu można przyrządzić sobie takie zdrowe śniadanie :)

Na dwie porcje koktajlu potrzebne będą Wam:
- 1 banan
- 2 szklanki truskawek
- niecała szklanka mleka
- dwie nieczubate łyżeczki cukru lub ksylitolu (cukier brzozowy, który jest MNIEJ KALORYCZNY), który bardziej polecam ;)
- mikser

Jak widzicie, koktajl naprawdę bez żadnych spektakularnych "dodatków". Prostota.
Przejdźmy teraz do sposobu przyrządzania:

Uwaga! Ja przygotowywałam porcję dla jednej osoby, dlatego na zdjęciach jest mniejsza ilość składników!!! (np. pół banana, jedna szklanka truskawek, pół szklanki mleka itp.)

1. Przed przygotowaniem trochę zmrozić banana.


2. Obrać banana ze skórki i pokroić w plasterki.




 3. Umyć truskawki i odczepić od nich zielone końcówki.


4. Wrzucić truskawki i banana do miksera.



5. Dolać szklankę mleka.


6. Dosypać cukier/ksylitol.


7. Wszystko zmiksować.




8. Przelać do ulubionego kubka.




9. Dowolnie udekorować i ewentualnie dodać słomkę (ja położyłam listek mięty).

Smacznego!


To by było na tyle. Mam nadzieję, że podobał Wam się taki krótki, letni post oraz liczę, że koktajl będzie Wam smakować! :)
Zachęcam do komentowania i obserwowania bloga :)
Widzimy się w kolejnym poście, paaa!




You Might Also Like

3 komentarze

  1. Wygląda pysznie! Chętnie bym teraz takie wypila. Może rano do śniadania sobie zrobię :D
    Będzie mi bardzo miło Cię gościć:* zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Contact Me

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Co sądzisz o moim blogu?