Coming Back!

05:46


Hej Wam!

Wiem, że w tej chwili może okazać się dziwne to, że nagle po aż dwóch miesiącach się pojawiam. Chciałam Was wszystkich serdecznie przeprosić za moją długą nieobecność i opowiedzieć, co u mnie nowego.

Dlaczego przestałam blogować? Przesądziły o tym nie tylko chwile załamania, ale głównie brak czasu. Po opublikowaniu ostatniego posta, moje wakacje zbliżały się wielkimi krokami, a głowę zaprzątnęły mi myśli o czekającej mnie podróży do Bułgarii.
Potem zamieszanie związane z powrotem do szkoły, następnie nauka... I tak minął wrzesień. Głupio mi się zrobiło, że tak bardzo zawiodłam nie tylko Was, ale i siebie. Postanowiłam więc znaleźć weekend na nadrobienie zaległości i (bardziej systematyczne) kontunuowanie tego, co zaczęłam.



Tak jak już wspomniałam, spędziłam połowę sierpnia w Bułgarii. Była to niesamowita przygoda i z pewnością nigdy nie zapomnę emocji z nią związanych!
Oprócz tego szkoła niestety wróciła, a wraz z nią nowe obowiązki i brak czasu. Do tego już wkrótce (jak co roku) dochodzi angielski dodatkowy, a oprócz tego zupełna nowość - Zumba! W połowie października wykupuję karnet i wprost nie mogę się doczekać pierwszych zajęć. Zakochałam się w tym rodzaju tańca.

A co u Was? Jak minęły Wam wakacje i jak początek roku szkolnego? Czekam na komentarze. Oprócz tego załączam kilka zdjęć z Bułgarii. Podobają Wam się? A może chcielibyście osobny (potężnie spóźniony) post opisujący moją wycieczkę? Dajcie znać :)





You Might Also Like

0 komentarze

Contact Me

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Co sądzisz o moim blogu?