Best Camp Ever!

08:52

Tak jak obiecałam w poprzednim poście, dzisiaj opowiem Wam o przyczynie mojej długiej nieobecności, czyli obozie. Najlepszym na świecie. Poznałam naprawdę wspaniałych ludzi z całej Polski (i nie tylko) i bardzo za nimi tęsknię. Jednak skupmy się na samym obozie.
Miejsce było naprawdę przyjemne, ponieważ mieszkaliśmy w Borach Tucholskich, a konkretnie malutkiej miejscowości Tleń :)
Była to kolonia taneczna, jednak dokładniej dotyczyła zumby. Jeśli nie wiecie co to, pokrótce wyjaśnię Wam, że zumba to mieszanka wszystkich rodzajów tańca - hip-hopu, jazzu, baletu... naprawdę wszystkiego. Ma w sobie trochę ćwiczeń aerobowych i pozwala spalać dużo kalorii, jest bardzo męcząca. Podczas 11-dniowego obozu treningi mieliśmy codziennie, po około 2 godziny. Wróciłam zakochana w zumbie i mam nadzieję, że uda mi się na nią zapisać. Mam co prawda przeforsowane kolana i ledwo chodzę, ale to nic, gdyż samopoczucie zdecydowanie mi się poprawiło! :)
Nie chcę Wam pisać zbyt wiele, ponieważ z pewnością trochę już to wszystkich nudzi... Dodam tylko, że pojechałam z moją najlepszą przyjaciółką i dzięki obozowi jeszcze bardziej się do siebie zbliżyłyśmy i mogłyśmy spędzić ze sobą więcej czasu. Nie żałuję!
Mimo wszystko, kiedy obóz dobiegł końca, ryczałam jak głupia. Okropnie było mi ze świadomością, że większości z tych ludzi już nigdy nie zobaczę :(
 
Poniżej zamieściłam kilka zdjęć, niestety nie jest ich dużo, ponieważ większość robiłam z przyjaciółmi i nie chcę publikować zdjęć bardziej prywatnych i pokazujących osoby nie wyrażające na to zgody.

 | zdjęcie wraz z Zumbiarkami zrobione tuż przed występem końcowym :) Podoba się? |


 | jedzenie nie było rewelacją, więc moje śniadanie zazwyczaj wyglądało tak |


 | jedno z niezapomnianych, obozowych ognisk |


 | dzień przyjazdu na obóz, na zdjęciu moja przyjaciółka |


 | Wiktoria |


| okolica prawie w ogóle nie była zaludniona :p |


 | zdjęcie na naszej sali do ćwiczeń, to tutaj mieliśmy treningi |


| ja i moja przyjaciółka, uwielbiam to zdjęcie! |


 | zdjęcie po powrocie :) |


To już tyle w tym poście. Mam nadzieję, że taka krótka aktualizacja się spodobała, zachęcam do komentowania i subskrybowania bloga :)
Widzimy się w następnym poście!


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zawsze chciałam pojechać na taki obóz taneczny, zazdroszczę! Musiało być naprawdę super :D
    Świetne zdjęcia ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak było :) Po każdym treningu, mimo spływającego z czoła potu i czerwonej jak burak twarzy, miałam tak poprawiony humor, że nic nie było w stanie go zepsuć :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. swiatna notka ,musialas fajnie sie bawic:))))))))))))
    ja dopiero zaczynam , wspolna obserwacja? dziekuje za kazda pomoc w postaci przeczytania , komentowania i subskrybowania :))))
    zapraszam http://plaguee.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń

Contact Me

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Co sądzisz o moim blogu?